Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Utan bil

Publicerad 2012-07-12 16:25:19 i Allmänt,

Nu är jag utan bil och får numera åka buss om jag skall nånstans. Kämpigt värre men det kommer att ordna sig. Det en kruxet är att jag måste ta mig till stan ifall det är någon som vill köpa min bil. Det är inte det lättaste att ordna och personen kan vänta i några timmar i värsta fall. Det kommer att bli svårt att sälja den på det sättet.
 
Sen hade jag inte alla lappar med mig så jag fick i uppdrag att leta reda på den sista lappen. Den lappen som köparen behöver till Motorfordonsbyrån för ägarbyte. Först hittade jag inte den men kollade bland mina papperhögar som skall till återvinning. Där log den och bara väntade på mig. Tur att jag aldrig var med den till sopstationen för några veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela