Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Framtidsplaner

Publicerad 2012-07-10 21:05:22 i Allmänt,

Förutom att bli en man så vill jag att mitt mående skall vara stabilt och inte ha några fler depressioner som kräver inläggning. Jag vill vara frisk och stark och modig. Jag vill även att jag skall våga vara mer öppen och träffa nya människor vilket är ett stort problem för mig i dagens läge.
 
Min framtid är att hitta någon att dela mitt liv med. Jag vill ha någon att prata med förutom sjukvården. Dela mina intressen.
 
Framtiden kommer jag att leva länge även om mina planer på 40 år så vill jag komma förbi denna gräns och inse att livet inte tar slut då. Jag vill inte bli gammal och inte ha någon vid min sida.
 
Jag vill leva livet. Åka till Norge, Japan och Island är mina framtidsplaner och jag hoppas att min partner också tycker om dessa länder och vill följa med mig dit.
 
Kanske jag flyttar till någon av dessa länder i framtiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela