Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Min framtid som man

Publicerad 2012-07-10 20:57:39 i Allmänt,

Drömmen är som sagt att bli en man fullt ut. Detta har växt fram efter min skilsmässa fast jag vetat sedan jag var liten att jag vill bli en man.
 
Jag ser mig själv som en man och i min framtid så är jag det och jag mår bra utav detta. Jag kommer säkert att ha en flickvän som tar mig för den jag är. Jag hoppas att mina barn tar det bra och att dom accepterar mig och mitt beslut äen om de är för små för detta ännu.
 
Jag kommer att jobba inom chipsen ett stycke från min lägenhet och denna lägenhet kommer jag att bo kvar i så länge jag bara kan.
 
Dessutom kommer jag att träna så att jag är muskulös och ha en snygg kropp. Mitt yttre kommer att vara en stor prioritering för mig. Vem vill inte ha en snygg karl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela