Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Min träning

Publicerad 2012-07-11 12:53:17 i Träning,

Jag har fått sluta på gymmet inne i stan för jag har inte råd med den längre. Det kostade ändå 45€ i månaden. Men istället har jag fått låna vikter av min bror som jag tränar med här hemma. Jag har delat dessa ikter jämt på 6 kilo var. Det är just nu helt lagom, just att jag klarar av flera repetitioner i rad. Jag har ett pass som jag kör några gånger i veckan. Tar ca 25-30 minuter per gång.
 
Sen har jag börjat cykla också vilket ger mig kondition och bränner fett. Jag hoppas på det iaf. Har en sträcka på ca 6,35 km men jag kan välja att cykla en delen om jag skulle vara allt för trött för att cykla hela. Sträckan är som en åtta.
 
Sen har i promenader. Det tränar jag inte så värst mycket för det går så långsamt men ibland känns det bättre att gå på en promenad än att cykla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela