Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Medicinfri

Publicerad 2012-07-29 20:14:45 i Medicin,

Kanske en dag i framtiden så kan jag bli medicinfri. Jag har svårt att gå ner i vikt och just nu mår jag bra. Håller på att sänka några mediciner just nu. Har bara börjat och måste gå sakta fram så jag inte trillar dit någon mer gång som det hände sist. Denna gång går det bättre och det är Zyprexan som jag skulle vilja ha bort men den mår jag bäst på men den gör det svårt med vikten har jag förstått. Läste om det i ett forum tidigare idag eller om det var igår.
 
Mejlade min psykiatriker och frågade om jag kunde sänka zyprexan nästa vecka. Har sänkt en tablett på de övriga två medicinerna. Så håll tummarna att jag slipper äta denna medicin länge till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela