Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

14 kilometer

Publicerad 2012-07-19 11:41:29 i Allmänt, Träning,

Hade ett läkarbesök inbokat kl 11 och det fanns ingen bra bussföbindelse så jag hamnade och ta bussen som gick 8:10 och då var jag framme redan 8:20. Bestämde mig för att fördria tiden lite så jag cyklade en sväng men hamnade ändå att vänta länge innan jag fick komma in. Satt ute och solade en stund, (läs 1,5 timme).
 
Samma sak på hemvägen. Skulle ha hamnat att vänta flera timmar innan det skulle komma en buss till Godby och sen hem till mig. Därav hade jag med mig cykeln till läkarstationen så jag kunde cykla hem. Hemfärden var totalt 8 km och den korta rundan innan besöket var på 6 km. så totalt har jag cyklat 14 km och det före lunch.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela