Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Styrketräning

Publicerad 2012-07-21 16:40:07 i Träning,

Idag är det en lugn dag hemma. Har städat och det ser bra ut nu igen. Bytt sänglakan så det kommer att bli mysigt att lägga sig i sängen sen när det är dags att gå och soa. Men först måste jag ju dusch för jag har styrketränat. Mitt pass som jag kör med varje gång tycker jag funkar bra. Hade jag varit på ett gym så hade jag delat upp muskelgrupperna lite mera men här hemma kör jag ett pass för hela kroppen annars skulle jag vara klar på några minuter.
 

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2012-07-21 17:41:50

Önskar jag haft orken att Träna, jag har bara varit ute med syrrans hund. Men det räcker kanske som motion idag :)

Svar på din kommentar: Jag har gjort alla mina piercingar på samma ställe, Nikila i Kalmar, helt Awesome är Philip (piercaren)! Han tar 600 kr för en dermal anchor, om man gör fyra så får man den fjärde gratis :) Men vilket fall är han billigare (och bättre tror jag hihi.. ) än den du tänkt gå till.
Jag hoppas att infektionen försvinner snart, gör Ont som bara den!

Vi hörs!

//Rebecka <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela