Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Promenad idag med

Publicerad 2012-07-14 15:03:23 i Träning,

Tänkte att jag skulle vila idag men kände samtidigt att jag behövde röra på mig och få lite frisk luft. Det är så himla varmt här inne eftersom jag inte kan vädra. Katten smiter ut om jag öppnar något fönster. Stäng in han i ett rum säger mamma men det finns bara toan och hallen. Känns lite elakt att stänga in honom där.
 
Jag tänkte först att jag skulle gå den långa vägen men valde till slut att bara gå den kortare rundan ändå. Jag var ändå och gick igår och det började kännas i min rygg när jag närmade mig mitt hem. Ville inte ha ont en dag till så därför valde jag att vika av hem.
 
Avslutade träningen med lite situps.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela