Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Ny start

Publicerad 2012-07-26 12:57:42 i Allmänt, Vikt,

Jag skall försöka att äta mera åt LCHF-hållet för jag blir ju bara dålig i magen av kolhydrater och jag vet att denna diet har funkat förut för min mage. Idag har jag knappt ätit några kolhydrater och magen mår bättre än vad den gjorde igår.
 
Här i sidomenyn -------> så har jag gjort om min vikt- och måttabell så idag är det starten i mitt förbättrade liv. Håll utkik där så skall jag uppdatera varje vecka. Det får bli på torsdagar som jag skriver in de nya måtten och vikten. Självklart hoppas jag på viktminskning och att jag blir smalare.
 
Har dessutom en bild uppsatt på min vägg där jag är som tjockast och den skall få mig att skämmas att äta för mycket och att röra på mig mera. Borde flytta den till kylskåpet så jag ser den när jag är sugen på något. Ja det skall jag göra. Men jag kommer inte att visa bilden förrän jag gått ner i vikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela