Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

En veckas vila

Publicerad 2012-07-30 19:07:15 i Allmänt, Träning,

Ja nu har jag varit till läkaren och hon misstänkte inte menisken, tur. Men jag var nog inne på samma sak som hon att det kan vara muskelfästerna som är inflammerade och fick ett nytt recept på Voltaren som jag skall äta i en vecka. Blir att hämta ut medicinen imorgon när jag är i stan. Skall ändå förbi apoteket när jag skall dela medicinen.
 
Fick "order" att vila knät i en vecka, hua det kommer att bli jobbigt men jag fick styrketräna och det var ju bra. Det är bara en övning som jag inte kan göra och det är knäböj(?) så den är bara att skippa men resten går ju bra. Skönt att jag kan träna lite iaf.
 
Apropå träning så fick jag en rejäl promenad då jag missade stadsbussen och fick gå från Norrböle och in till stan. Ca 5 km var den sträckan. Inte bra för knät men jag hade inget val då det skulle dröja några timmar innan bussen kom igen. Lunchstängd, hmm. Jaja så går det på sommaren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela