Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Träning inomhus

Publicerad 2012-07-15 13:07:19 i Träning,

Det har regnar en hel del här idag så jag och katten bestämde oss för att träna här hemma. Jag har ett pass som jag kör med några gånger i veckan. Till de flesta övningar använder jag vikter på 6 kilo vardera. Det konstiga är att jag orkar knapp hålla vikterna ovanför mitt huvud längre och det känns som om jag tappat styrka i armarna. Vet inte vad det beror på men jag hoppas bara att det är något tillfälligt och att jag snart kan känna att jag orkar lyfta dessa vikter igen.
 
Har lagt till en övning till i mitt pass och det är sneda magmusklerna. Jag lägger benen åt sidan medan rygg och huvud fortfarande lyft rakt upp från golvet. Denna övning började jag med igår och det känns verkligen i de sneda magmuskelaturerna att dessa jobbat.
 
Katten ligger alltid bredvid mig när jag tränar och det är väl hans sätt att heja på mig. "Min" underbara katt.

Kommentarer

Postat av: Elias

Publicerad 2012-07-15 14:42:45

Hejar på dig... du kommer klara det =)

Svar: Tack. :-)
Joar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela