Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Rudis skall hem

Publicerad 2012-07-16 11:38:39 i Djur,

Idag ringde de från Djurskyddet och berättade att Rudis matte har kommit hem. Jag visste att det var något som var på gång. Katten var rastlös igår och visade tydligt att det var något på G. Det visade sig att matte kom hem igår kväll, hit till ön. Tänk vad djur kan känna av sånt.
 
Jag kommer inte att ha foderkatter utan det blir så att jag har katter på hotell. Alltså att katterna kommer till mig för att tas omhand i några veckor eller vad det kan vara och sedan får de komma och hämta dom hos mig. Så det kan bli lite hur som helst med detta. Antingen tar det lång tid innan jag "får" hem en katt eller så tar det bara nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela