Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Piercing

Publicerad 2012-07-20 10:33:47 i Allmänt,

Jag hade ett smycke i undre läppen. En labret. Tyvärr gjorde en tand ont, inuti tanden alltså, inte så att skrapade eller så. Tog bort smycket och värken släppte direkt men gu vad jag saknar smycket även om jag bara hade i den i 2 veckor. Så därför skall jag göra om det hos Simon och denna gång skall den lite längre ner än förra gången.  Japp så är det. Har ni någon kroppsbesmyckning? Tatering eller piercing eller något annat?

Kommentarer

Postat av: Elias

Publicerad 2012-07-21 02:15:53

Nej ingenting. När jag var liten ville jag inte ta hål i öronen för det var bara tjejer som gjorde det. Nu funderar jag på att göra hål i över och underdelen på ena örat så jag kan ha en sådan där drake som följer kanten på örat. har länge funderat på att tatuera mig men kunde inte bestämma om jag ville ha en panter eller en puma (det var på skulderbladet jag funderade på). Nu har jag bestämt mig iallafall, ska rita en tribal som övergår i en tiger att tatuera in på bröstet när jag har läkt efter mastektomin. Vill gärna ha en matchande tribal-katt-tatuering längs ryggraden som breder ut sig mellan skulderbladen också.

Svar: Åh spännande. Då får du lägga upp bilder på den sen i din blogg.
Joar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela