Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Mycket motion

Publicerad 2012-07-17 16:24:51 i Allmänt, Träning,

En lång dag i stan idag. Först till sjukhuset för en undersökning. Hamnade att vänta i mer än en timme då bussarna inte riktigt passa med tiden som jag hade. Jag gick av en station tidigare och gick dit. *motion 1* Efter undersökningen gick jag vidare till Pelaren för att äta lunch där. *motion 2*
 
Eftersom det är tisdag idag så var det dags för medicindelning så jag knallade dit, *motion 3* och sen till bussen *motion 4*. Dessa två var inte så långvariga promenader så det var bara inne i centrum. Medan jag satt på busshållsplatsen så fick jag ett samtal. det var en som ville köpa min bil. Tanken var att jag skulle ta stadsbussen men den hade tydligen redan gått och nästa skulle komma en timme senare. Nä det gick inte att vänta så jag begav mig ut på en lång promenad (Nja lång o lång) till bilaffären för att skriva på lite papper.
 *motion 5*
 
Totalt har jag gått 7,7 km och totala kaloriförbränningen blev 545 kcal. Det som jag registerat med min mobil och Sports Tracker. Har svårt att veta vilken jag skall använda. Jag har Sports Tracker och Endomondo och båda är lika bra tycker jag, så jag har svårt att välja vilken jag skall använda mig utav när jag motionerar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela