Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Mitt liv idag

Publicerad 2012-07-10 19:47:26 i Allmänt,

Jag lever ensam nu för tiden. Efter ett ganska långt förhållande med en man som också är pappa till mina flickor, så har jag den tiden jag behöer för att må bra. Barnen bor med sin pappa och han har ensam vårdnaden om dom för att det skall vara lättare för han att göra saker utna att behöva ringa/skriva mig om lov. Jag har fortfarande umgängesrätt, varannan helg och en i taget och en hel vecka med alla på sommaren. Storhelger och sånt får vi diskutera om hur det blir.
 
Jag försöker att leva efter LoA (Law of Attraction) som jag hittade för några veckor sedan. Jag försöker att ta dagen som den kommer och inte försöka att skapa ångest och liknande. Äter en del mediciner och vi har försökt att minska ner på dessa men det slutar alltid att jag hamnar på psykavdelningen pga massa ångest och självskada. Den medicin jag äter idag så mår jag som bäst men drömmen är att jag inte skall äta så mycket medicin för det kan ju inte vara bra i längden.
 
Jag kommer att vara stödhem för katter så jag har någon att mysa med och klappa. Men vi får se vad som händer för jag kommer att sälja min bil så då har jag ingen möjlighet att föra katterna till veterinären om det skulle hända något. Jag får se vad chefen för Djurskyddet säger om detta den dagen jag står utan bil.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela