Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Min viktresa

Publicerad 2012-07-10 19:34:12 i Allmänt,

Jag har länge försökt att gå ner i vikt men jag har alltid fastnat i godisätandet och brödätandet så det har varit meningslöst att gå ner i vikt. Det hjälper ju inte om man sitter och äter kolhydrater efter kolhydrater. Dåliga kolhydrater såsom vitt socker och vitt vetemjöl.
 
Nu har jag tänkt börja att sluta med det dåliga och äta fler mål om dagen om än små istället för att inte äta något på dagen och sen vräka i mig på kvällen för att jag är hungrig. Oftast har jag då vräkt i mig massor av mackor istället för att ta något vettigt.
 
Med denna start skall jag gå ner mina kilon och det att utan ta till min ätstörning.
 
Börjar med detta:
Vikt och mått: 7/7/12 (stardatum)
Vikt: 101,5
Bröst: 94 cm
Mage: 107,5 cm
Stuss: 125 cm
Lår: 75,5 cm
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela