Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Min mage

Publicerad 2012-07-31 17:46:05 i Allmänt, Ätbart,

Jag trodde det var allt socker som min mage reagerade på men diarréerna fortsätter så jag vet nu inte vad som är fel på mig. Det kommer alltid när jag har ätit något spelar ingen roll vad. Det kan inte vara hälsosamt alls det här. Blir dels uttorkad och dels så luktar det illa. Den kan heller inte vara bra för tarmarna heller kan jag tänka mig. Vet inte vad som är fel. Undrar om det är mjölken som orsakar eller om det är allt fett, eller äggen. Nä jag vet inte.
 
Det kanske är en övergångsperiod av lchf också. Det visar väl sig om ett tag antar jag. Men blir det inte bättre så går jag till läkaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela