Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Min "diet"

Publicerad 2012-07-11 11:18:03 i Ätbart,

Jag följer ingen diet som finns ute nu utan jag har gjort en egen diet. Verkar lite luddig och svår att förstå för den kanske inte alltid passar in så bra. Hmm...
 
Jag försöker att inte äta så mycket bröd, pasta, ris och potatis men blir jag bjuden så äter jag det. Försöker att äta proteiner till de varma måltiderna. Sen försöker jag att inte äta så mycket kalorier heller.
 
Äter lite i taget och ofta. Undviker godis så länge som det bara går för att sedan börja om från början med godisslut.
 

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2012-07-11 12:56:54

Ja jag går inte på någon direkt diet heller, även fast vissa kanske kallar den det, jag försöker äta så lite kalorier jag kan och motionera så mycket jag kan, och såklart inte äta onyttigt!

Jag är svag för marabou jordgubb jag med, brorsan kom nyss hem med två marabou. Mäktigt frestad!

PS: Var med i min tävling! Du kan vinna ett presentkort på SF bio laddat med 200 kr! :)

Vi hörs!

//Rebecka <3

Svar: Frågorna var för svåra för mig. Så jag står över tävlingen. ;-)
Joar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela