Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Mat i stora lass

Publicerad 2012-07-23 19:11:19 i Allmänt,

Idag kom hemhjälpen eftersom det inte blev något i fredags. Sen i söndags har jag behövt lite hjälp med maten. Alltså handla maten. Vi satte oss ner och skrev upp vilken mat jag ville ha. Skrev även vad vi trodde att det skulle kosta och sen for vi till affären. i letade de bästa priserna och valde det som var billigast.
 
Helt otroligt vad mycket mat jag fick. Hade en budget på 32€ (ca 300kr), det jag handlade för blev att kosta 25,30€. Jag fick till och med en förpackning maskindiskmedel i det priset. Wow säger jag bara. Detta hade jag inte kunnat fixat själv. Tidigare så har jag handlat och bara kommit hem med mat för två gånger. Vad jag handlat förut vet jag inte riktigt men idag är jag glad.
 
Jag fick till och med en påse pommes och en flaska läsk.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela