Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Måste ha något i mun hela tiden

Publicerad 2012-07-18 17:52:50 i Ätbart,

Sitter här och äter massor. Känner att jag måste ha något och tugga på hela tiden. Kommer ju inte gå ner i vikt om jag skall sitta och äta hela tiden. Vad skall jag göra för att inte behöva tugga på en massa saker?
 
Har just druckit en Varma Koppen och nu tuggar jag på fruktsallad i konserv och jag är inte nöjd ännu utan vill ha mer men magen är mätt. Det är känslan i munnen som vill ha något att tugga på. Borde köpa tuggummi istället för att äta en massa annat (läs sött).
 
Bakade scones två gånger idag, helt onödigt i mitt tycke men det var ju så gott. Nä jag måste börja äta mera ettigare och köpa hem tuggummi så jag har det att tugga på när suget kommer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela