Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Lista (lång)

Publicerad 2012-07-25 20:34:32 i Allmänt,

ALLMÄNT...
Namn: Joar
Piercingar: Njae. Hade men inte nu men jag skall ta om den snart.
Tatueringar: Ja och flera vill jag ha.
Längd: 164 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Mörkbrunt
Är du kär i någon: Nej inte för tillfället
Önskar du att du bodde någon annanstans: Både ja och nej. Vill bo i Norge men jag trivs bra här med.
Tänker du på självmord: Inte längre
Tycker andra att du är attraktiv: När jag var yngre
Vilket shampoo använder du: Billigaste
Vilken parfym använder du: Är inte så förtjust i parfym
Vad är du rädd för: Att bli deprimerad igen
Gillar du att tvätta: Skittråkigt men är nödvändigt
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej

SENASTE...

Film du hyrde: Oj, har ingen aning, säkert flera år sedan jag hyrde någon film
Film du köpte: PUSH
Låten du lyssnade på: La la love (Cypern från årets Eurovision)
Låten du hade på hjärnan: Mirakel av Björn Ranelid ;-P
Låten du laddade ner: Ingen aning
Personen du ringde: Ex-mannen
TV program du tittade på: Ser inte på TV
Personen du tänkte på: Mina flickor

FAVORIT...

Mat: Griskarré och bea-sås
Låt: Det är olika. Just nu är det Story of myself med Nightwish
Sak att göra: Sitta vid datorn
Sport: Att se på längdskidor och annat inom det området (Norge-fan). Utöva: styrketräna 
Dryck: Te
Kläder: Mjukisbyxor och collagetröja
Film: Kung Fu Hustle
Bil: Subaru Impresa GTI

ANTAL...

Gånger du varit kär: en handfull gånger
Gånger ditt hjärta brustit: några
Hjärtan brustit på grund av dej: Jo ex-mannen
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ca 10 gånger, med annonser 50-tal gånger
Ärr du har på kroppen: Massvis

SENASTE...

Bok du läste: Sagan om Ringen, bok 1 alltså.
Personen du fick mail av: min mamma
Personen du fick brev av: Hmm, det måste vara mina flickor
Personen du fick sms av: Min kompis
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hmm, det var nog ett bra tag sedan. I höstas tror jag bestämt att det var.

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: styrketränar, gått på promenad, farit till stan, lagt in några annonser, duschat *2
Var det kul: Jo för annonserna blev godkända i eftermiddags och på mindre än 2 timmar var båda sakerna sålda.
Hur tidigt stiger du upp: Mellan 7 och 8
Gillar du att slåss: Nä det gör jag inte
Vad ska du göra ikväll: Skall duscha och sen gå och lägga mig.
Är du seriös: Självklart
Vad är du allergisk mot: nojsiga ungar och kolhydrater, hahaha
Var har du ont: Lite överallt
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Självklart. Böj dig ner och sätt händerna under fötterna och så står du på händerna. haha
Favorit serie: CSI alla och NCIS

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: Nja
Är du glad nu: Nä inte just nu. Är så himla trött och mörbultad 
Var du glad igår: Jo en del faktiskt 
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Pop
Stockholm är: På andra sidan havet
Göteborg är: Ännu längre bort
Kan du sjunga: Jag vill tro det men ingen annan tycker det. 
Mer värt än guld: Att få träffa mina flickor
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Japan
Ska bli skoj: Pierca mig igen
Ska inte bli skoj: Disken
Sparar till: Sparar pengar så jag och flickorna skall ha kul när de kommer till mig i mitten av augusti
Väntar på: Könsutredning, bröstförminskning alt tar bort brösten helt, viktoperation
Pålägg som gäller: Gräslöksleverpastej
Dagens dryck: Te, vatten och Fanta exotics

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela