Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Kattpromenad

Publicerad 2012-07-11 11:03:37 i Djur,

Var ute med Rudis igen. Vi försöker att gå ut en säng varje dag för han är egentligen en utekatt så han saknar nog att få ströva fritt. Nu tror jag inte att det dröjer så länge innan han skall få fara hem till sig igen. Har tappat bort räkningen hur länge han har varit hos mig.
 
Under promenaden hittade jag denna blomma (se bild). Försökte ta kort med mobilen men det gick ju inte så bra för just som jag skulle ta kort ryckte han i kopplet så det ble ingen bra bild. Om det ens blev någon bild. Så jag tog min kompaktkamera sen när jag släppt in honom i lägenheten.
 

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2012-07-11 14:55:29

Wow, ser jag rätt? Är blomman Hårig? Haha, häftig och fin färg! :)

Önskar jag hade en sån bra kamera som du, har bara något enkelt skit här hemma... :)

Vi hörs!

//Rebecka <3

Svar: Jo blomman är hårig. Hahaha.
Joar

Postat av: Elias

Publicerad 2012-07-11 19:07:21

Måste va en transblomma haha

Svar: Hahaha. Ja det måste det. :-P
Joar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela