Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Ingen träning i helgen

Publicerad 2012-07-28 08:00:00 i Allmänt, Träning,

Jag måste lova mig själv att vila kroppen hur piss jag än mår. Det är verkligen inte rätt tillfälle att hamna i sina dåliga vanor igen nu när barnens besök närmar sig. Kan liksom inte hålla igen på maten och allt annat för att de inte skall märka att jag äter dåligt. Vill inte att de skall ta efter mitt beteende.
 
Dessutom är min kropp helt slut efter all träning jag haft för mig under sommaren. Så idag och imorgon skall jag inte ta mig utanför dörren. Jag skall heller inte träna med vikterna som jag också tränar varje dag.
 
Håll tummarna för mig att jag lyckas med detta utan att braka ihop. ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela