Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Hmmm skall jag eller skall jag inte

Publicerad 2012-07-22 10:09:04 i Allmänt,

Jag har slut på mjölk här hemma och jag kan inte dricka te utan mjölk. Den närmsta affären som har öppet på en söndag ligger 8 km bort och jag vet inte om jag om jag skall cykla dit eller inte. Liksom hallå, 8 km för ett paket mjölk? Det tar ca 40-45 minuter enkel väg att ta sig fram.
 
Vad skulle ni ha gjort? Väntat en dag tills du ändå skulle fara till stan eller fara med cykeln nu idag? Jag har ju inte världens bästa kondis heller och det är flera uppförsbackar som jag måste gå upp för med cykeln. Svårt val.
 

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2012-07-22 10:39:38

Gratismotion ju!

Svar: Jupps det är det men jag testade och mina lår vill inte funka med mig idag så det blir ingen cykling. Hoppas på att min vän vaknar snart och kan skjutsa mig till affären.
Joar

Postat av: Elias

Publicerad 2012-07-22 12:34:16

näee jag skulle nog inte cykla 8 km för ett paket mjölk..,

Svar: Det blev inte det heller. Efter en kilometer så gav jag upp. :-P
Joar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela