Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Har bestämt mig

Publicerad 2012-07-04 19:50:56 i Träning, Vikt,

Jag skall gå ner i vikt och det med detsamma. Jag har slutat med godis sen 5 dagar tillbaka och jag har ätit mitt sista bröd idag så nu kan det inte gå fel. Kolhydrater gör min mage stor och gasig. ad jag skall äta istället vet jag inte men det läser väl sig så småning om. Har ägg och knäckemacka hemma. Det är något fiberrikt knäcke så den borde duga eller vad säger ni?
 
Jag har börjat cykla (idag) och sträckan idag blev på 7,51 km på 29 minuter. Helt okej enligt mig med tanke på vilken vikt jag har och den usla kondis.
 
Jag har ingen tidsplan utan jag tar det som det kommer. Ibland får man ju unna sig något gott och det skall inte vara så farligt med detta anser jag. För om du förbjuder helt och hållet så kommer det inte att hålla i längden. Så ibland får man ta smällar.
 
Jag kommer att lägga upp mått och vikt varje lördag ifall det är någon som är intresserad. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela