Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Första tunneln

Publicerad 2012-07-27 14:16:04 i Allmänt,

Var iväg till stan för att sälja lite saker och dela medicin. För en del av pengarna så köpte jag mig ett par tunnlar till öronen. Det blev inte 12 mm utan jag stannade på 10mm. Får se sen när jag får mera pengar om jag skall töja mer eller om det blir bra så här. Skönt att inte ha några stora smycken som stör mobilen när jag försöker att prata. Det blev ett litet mellanrum mellan smycket/örat och mobilen och det hände ganska ofta att jag råkade stänga av ett samtal eller sätta på tyst.
 

Kommentarer

Postat av: Elias

Publicerad 2012-07-28 01:50:18

Det här kanske är en korkad fråga men vad menar du med att dela medicin?

Svar: Dela medicin menar jag med att jag åker till Dagkliniken (inom psykiatrin) och delar upp min medicin i en dosett som räcker några dagar och sen måste jag fara dit igen för att fylla på. Jag har alltså inte min medicin hemma utan jag måste dela upp den på DKL.
Joar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela