Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

En ny variant

Publicerad 2012-07-27 14:33:45 i Träning,

För att pressa mig lite mera så tänkte jag gör som så att jag har en sträcka att springa på, så hårt jag orkar och sen stannar jag och vänder om när jag är slut. Går tillbaka till startpositionen och gör om detta några gånger. Jag hoppas och tror att jag bränner fett samtidigt som jag får upp en kondis. Kanske inte det smartaste sättet men jag är villig att pröva detta. Vill få upp pulsen rejält.
 
Hoppas att mina pulsband och klocka finns hos min ex-man och att han kommer hit med dom sen för det skulle vara intressant att få se hur mycket jag har i puls och hur det förbättras med tiden. 

Kommentarer

Postat av: Elias

Publicerad 2012-07-28 01:51:44

Låter som en bra idé tycker jag, intervallträning är bra för konditionen.

Svar: Ja det tycker jag med. :-P
Joar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela