Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Duktiga mig

Publicerad 2012-07-13 13:18:02 i Allmänt,

Åkte till stan med bussen för att lämna in en lapp till bilfirman och sedan skulle jag dela medicin. Det gick bra men jag måste berömma mig själv som gick 4 km från bilfirman och in till stan istället för att ta bussen. Dessutom kom jag fram fortare än att vänta på bussen som sedan kör runt hala stan innan man kommer fram. På denna promenad så brände jag nästan 300 kcal. Super!! Sen vet jag inte om det är en "synvilla" eller om magväskan blivit större men den hängde lite lösare på vägen hem. Inte mycket men ändå så att det kändes.
 
Tog med mig kameran också och tog några bilder medan jag väntade på bussen.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2012-07-14 14:32:18

Du är så duktig på att ta kort :)

Bra att du fick promenaden, blir säkert bra resultat vid nästs invägning!

Blev korv med mos hos brorsan, plus Grönsaker!<< Så det blev jag väldigt glad över :)

Hoppas du får en fortsatt bra dag :)

Vi hörs!

//Rebecka <3

Svar: Tack. Det blev en promenad idag med.
Joar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela