Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

ADHD-medicin kan ge hjärtsvikt

Publicerad 2012-07-23 19:39:56 i Medicin,

Nu har jag inte adhd längre men jag har åtit Concerta och Medikinet då jag hade adhd (innan jag blev omdiagnostiserad). Jag fick hjärtklappningar av dessa mediciner och extra slag. Psykläkarna trodde det bara var ångest och fick medicin för det. Än idag har jag hjärtklappning och extra slag och de säger fortfarande ångest men jag känner mig inte ångestfylld. Kanske jag borde kolla upp detta med en annan läkare.
 
http://www.tv4.se/nyheter/artiklar/adhd-medicin-kan-ge-hjartsvikt-500d193b04bf724af500000f

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela