Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Lämnar denna blogg

Publicerad 2012-08-02 06:44:51 i Allmänt,

Jag låg vaken i flera timmar i natt i väntan på att somna. Det finns tre personer som jag älskar så jävla mycket och det är mina barn. Jag är deras mamma och kommer alltid att vara det för dom. Jag kan bara inte byta kön och bli en person som dom inte vet vad dom skall kalla. De har redan en pappa så vad skulle jag bli då liksom.
 
Sen har jag ju levt som en kvinna i så många år att jag vant mig vid det. Jag går i klänningar och sånt snyggt. Kommer inte över detta och jag måste meddela er att jag inte tänker byta kön då jag ändå trivs med den jag är. Jag vill vara mina barns mamma och alla dessa teckningar som jag får som står mamma på, jag älskar dig osv. Nä det kan jag inte. Jag skall vara deras mamma, punkt slut.
 
Vill ni ändå fortsätta att följa mig så finns jag på denna blogg.
http://enrosaanteckningsbok.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela