Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Gå ner i vikt!!!

Publicerad 2012-08-01 19:27:49 i Vikt,

Min läkare ringde och hon tyckte att jag skulle gå ner i vikt så skulle brösten bli mindre. Men HALLÅ har hon ens någon aning om vad det är jag äter för mediciner samt huuuuuuuur många gånger jag har försökt att gå ner i vikt. Det är satans omöjligt just nu. Trots träning och någolunda hälsosam mat så går jag bara upp. Jag vill inte ha mindre bröst utan jag vill ha BORT dom. Skulle jag gå ner i vikt kommer jag att få påsar istället och det ser ännu värre ut än dessa stora skithögarna jag har frampå bröstet. Samla ihop "påsen" i bh:n så verkligen inte bra ut.
Fan jag hade en så stor lust att gråta där på busshållsplatsen men bussen skulle just komma.
 
Visst jag håller med om att jag behöver gå ner i vikt men ge mig något som jag kan utföra detta också och säg inte bara att du måste. Hon "bestämmer" inte över detta beslut (med brösten), nähä men skicka mig till en kirurg så kan den bestämma åt henne då.
 
Men jag har tagit saker i egna händer och minskat på mina mediciner. Skall försöka att få bort alla så jag har en rimlig chans att gå ner i vikt. Med dessa så har jag inte en chans alls. Men jag känner redan att mitt mående är på svaj men det struntar jag i för nu VILL jag gå ner i vikt och medicinerna skall inte hindra mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela