Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Vill ut och träna

Publicerad 2012-07-29 17:53:29 i Träning,

Nu är det kväll och jag har ätit onyttigt (bröd) och känner att det blev skit av det hela. Varför jag bakade scones var för att jag blev så himla sugen då jag satt och letade efter LC-bröd. Har inte alla ingredienser till denna som jag vill baka. Blir den bra så kommer flickorna också att få äta sånt bröd fast utan solrosfrön på för det vägrar dom.
 
Men för att komma tillbaka till rubriken så har jag bara suttit ner mest hela dagen och det kryper i kroppen för att jag inte tränat på 2 hela dagar. Jag har inte gått ner något i vikt heller under dessa dagar.
 
Men i och med min "skada" så måste jag vila ifall jag vill att den skall bli bra så att jag kan fara ut och springa igen och gå mina dagliga promenader.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela