Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Så går det med fel skor

Publicerad 2012-07-24 18:03:34 i Smärta,

(Har suttit i några timmar och undrat vad det var jag skulle skriva om, nu kom jag ihåg).
 
För några dagar sen var jag ute och promenerade i rask takt med mina Crocs. Det har resulterat i att jag har ont från knäna och neråt.Det gör ont på insidorna av knäna och på framsidan av smalbenet och under fötterna. Även om jag går nu med "rätt" skor och har mera stötdämpning så hjälper det inte nu. Usch säger jag bara. Det blir att vila ett tag innan jag ger mig ut och tränar igen (går med andra ord).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela