Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Regn

Publicerad 2012-07-08 12:12:42 i Allmänt,

Det regnar idag med så det blir ingen cykeltur. Tänkte annars gå en promenad men det funkar inte heller. Det hade säkert arit skonsammare än att cykla, tänker på min onda rygg. Det måste vara någon form a träningsvärk då jag gjorde nya övningar i förr igår. Det är bra att det tar på ryggen för den behöer jag också träna upp för att få en bättre hållning.
 
Jag har syndat rejält med denna stora chokladbit.

Kommentarer

Postat av: Christian Cederholm

Publicerad 2012-07-08 13:16:36

Hej på dig!!
Det är Pappsing från bokstavsfolk, som söker dig...
Folk saknar dig på forumet.
Inget vet riktigt varför du inte är kvar på iFokus, men det snackas en massa om att du fått skit, pga din sexuella läggning.
Som vanligt, så ska folk säga hur duktiga de är, som inte har något emot någon läggning, utan det viktiga är personen...bla bla bla.
Men, jag tänkte bara säga att du får väldigt gärna maila mig om du vill.
Jag tycker du är trevlig och så.
Ha det bra!!
Mvh Christian/Pappsing

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela