Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Ont i svanskotan

Publicerad 2012-07-11 09:50:31 i Smärta,

Nu har smärtan i svanskotan kommit igång igen. Det gör ont när jag sitter ner, rester mig upp och ligger på rygg. Ringde till Hälsocentralen för att få en tid för nu vill jag ha bort svanskotan då den bara bråkar med mig och går aldrig över. Kan äta hur mycket tabletter som helst men smärtan finns kvar. Det lindras bara tillfälligt men så fort medicinen släpper så får jag ont igen.
 
Nu vill jag ha en remiss till kirurgen för att få bort denna skitsak i bakdelen. Fick ingen ny tid utan jag skulle vänta till nästa torsdag då jag redan har en tid dit men den tiden är till för bröstminskningen. Hoppas vi hinner med detta också.

Kommentarer

Postat av: Mackan

Publicerad 2012-07-13 22:12:56

Har du en pilonidalcysta där bak? det var nämligen det jag hade , det gjorde ont som faaaaan kunde inte sitta eller ligga tillslut och då var dom tvunga att ta "bort" den

Svar: Nä jag hade ingen cysta enligt läkaren.
Joar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela