Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Nä jag klarar inte detta

Publicerad 2012-07-06 19:16:14 i Träning,

Trots att jag skall ha en vilodag idag så har jag tränat både med vikter och cyklat. Jag får ångest över att veta att jag ätit massor idag och nästan ingen träning alls. Klarar inte av att se hur många kalorier jag äter varje dag. Det är hemskt att jag inte kan träna för att det är roligt utan att jag känner mig tvingad att träna. Jag bara MÅSTE träna för att inte kalorierna skall skjuta i höjden.
 
Nu har jag tränat bort va 400 kcal och ätit för 1300 kcal. Det vlir ca 900 kcal i diff. LÅter mera okej än att ha ätit för 1300 kcal och tränat för 0. Ringde och pratade med en sköterska på avdelningen om detta och hon tyckte att jag inte skulle fara ut med cykeln men ångesten tog över helt enkelt. Men jag var duktig nog att bara ta halva sträckan och inte båda rundorna.

Kommentarer

Postat av: Elias

Publicerad 2012-07-07 00:04:14

Var försiktig med såna tankar, har du en historia med ätstörningar? För det låter som om du ligger i riskzonen för det!

Hur träningsvan är du från tidigare?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela