Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Mörbultad

Publicerad 2012-07-06 08:46:07 i Allmänt,

Kroppen är helt slut efter en lång dag igår. Tränade tre gånger. Fast en gång var väl ingen träning på det sättet utan det var att jag och en från kommunen skulle till stranden och kolla var den låg. Mörbultad och slut är jag idag. Får se om jag orkar att städa sen när hemhjälpen kommer lite senare på dagen.
 
Idag är det som sagt vila och det kommer jag att hålla. Eventuellt kommer jag att slumra till en stund nu på förmiddagen för jag är trött.
 
Katten däremot verkar har fullt med energi och far runt i lägenheten som ett annat ånglok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela