Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Medicinändring

Publicerad 2012-07-23 14:11:52 i Medicin,

Var till min psykiatriker imorse för att prata om mina mediciner. Jag vill gärna sänka men sist vi gjorde det blev det så himla mycket på en och samma gång. Den jag mått bäst och varit stabil med är Zyprexan så den vill jag inte bli av med men de andra två skall jag försöka att minska ner eller rent av ta bort helt. Dessa mediciner gör det även svårt för mig att gå ner i vikt. Så från och med imorgon skall jag ta bort en Venlafaxin och hamnar då på 150mg från tidigare 225mg. Om det går bra till slutet av veckan så fick jag på eget bevåg ta bort en Ketipinor, från 200mg till 100mg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela