Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Kort kvällspromenad

Publicerad 2012-07-20 17:32:06 i Träning,

För att jag inte skall sitta och äta hela tiden vilket jag gör nu för tiden så bestämde jag mig för att gå ut på en kortare kvällspromenad. Jag har knappt rör på mig idag känns det som. Bara lite granna i stan men där hade jag problem med GPS:en så det blev inget registrerat.
 
Ett "problem" som jag märkt av när jag promenerar är att händerna tappar blod när jag svingar med armarna. Jag tror det känns så i alla fall. Märkligt!
 
 

Kommentarer

Postat av: Elias

Publicerad 2012-07-21 02:17:58

Det låter ju helkonstigt. Alltså blodet brukar ju strömma fortare så man blir varmare i händerna när man rör sig. Du kanske borde höra med en läkare?!

Svar: Njae et inte om det är något. Eller tja vem vet om det är något att ojja sig över
Joar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela