Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Idé om medicinändring

Publicerad 2012-07-11 17:01:34 i Medicin,

Jag blir så trött på mornarna efter att ha sovit under natten. Oftast runt en timme efter att jag vaknat blir jag jättetrött i ögonen och kan knappt hålla dom öppna. Så då sover jag bort några timmar. Är jag i stan eller jobbar så är det bara att gilla läget liksom.
 
Jag och min psykiatriker skulle sänka på medicinerna och det blev två mediciner på samma gång och vips så blev jag dålig igen. Hade inte förväntat mig detta. Jag tror nu att det är en utsättningfas och att jag kan sänka medicinerna men behöver kanske lite hjälp på traven. Kanske att jag läggs in medan detta fortgår och att jag hinner att bli stabil. En långt försök i allafall. Mejlade psykiatrikerna om detta så vi får se vad hon har att säga om detta.
 
Det jag misstänker är att det är Zyprexan som får mig att må sämre och inte Venlafaxinet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela