Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Hemmaträning

Publicerad 2012-07-05 11:13:00 i Träning,

Jag kommer inte bara att cykla här hemma utan jag kommer att köra styrketräning med mina vikter och kropp. Detta är för att jag vill bygga upp en muskulös kropp samtidigt som jag går ner i vikt. Vikten kommer säkert att inte gå ner så mycket eftersom muskler väger mer än fett men jag hoppas ändå att vikten går ner och inte står stilla i flera veckor.
 
Måste även träna höfterna, ryggem och magen för att få en stabil hållning och slippa värken som jag har där. Tyvärr så kan jag inte göra alla övningar som jag fått av fysioterapeuten eftersom jag inte har någon pilatesboll. Men jag försöker så gott det går ändå.
 
Det blev 45 minuter ganska intensiv träning. Inte mycket vila mellan varje övning och repetetion. Nu är jag alldeles svettig. En dusch väntar när jag slutat att svettas.
 

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2012-07-05 13:54:12

Hej!

Först vill jag säga att du är en grymt otroligt stark människa som går igenom allt detta! Hoppas att genom din stora resa att du börjar känna dig bekväm i den kropp du vill!

Sen, tack för din fina kommentar, du fick mig på rätt spår igen :) Ska länka dig på min blogg, :)

//Rebecka <3

Svar: Tack för din kommentar. Jag länkar till din blogg med så jag kan följa och peppa dig. Och mig på samma gång. :-)
Joar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela