Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Första arbetsdagen

Publicerad 2012-07-30 18:12:14 i Arbete,

Japp då var det den första arbetsdagen avklarade efter semestern. Det gick bra men med lite besvär av min tumme. Jag har artros i dom och allt skärande blev nog för mycket men det kan vara så att tummen varit i vilande i en hel månad så det blir nog bättre sen när jag kommit igång med detta ordentligt.
 
Jag kommer att jobba lite extra i några dagar (veckor), 1 timme per dag för att få igen den tiden jag är borta vecka 33 då jag har flickorna så jag inte tappar i lön. Bra att man kan göra så på den arbetsplatsen.
 
Lyssnade på min ljudbok som jag brukar göra men jag fick inte berättelsen att gå ihop och helt plötsligt var jag på kapitel 33 från att ha varit runt 10. Haha, vet ni vad som var felet? Jo jag hade glömt bort att ta bort random-funktionen sedan jag lyssnat på musik. Inte undra på att jag inte fick det att stämma. Så där satt jag i över en timme och inte hajjade nånting. ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela