Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

För snål

Publicerad 2012-07-27 18:21:49 i Allmänt, Ätbart,

Är ni som jag att när ni får en hel del pengar så blir ni snåla? Jag har såld en del saker de närmsta dagarna och fått en rejält slant. Nu har jag världens möjlighet att köpa hem LCHF-godkända varor men jag är för snål att fara till butiken och handla. Vill hålla i mina pengar så länge som det bara går. Skulle kunna cykla till affären för en flaska läsk men snålheten tar över helt enkelt. Sen vill jag ju ner i vikt och då är läsk inte så bra för viktminskningen.
 
Nu när jag i stort sett helt gått över till LCHF så är jag fär snål där med. Köper jag ett två-pack kött så delar jag upp den i två måltider istället för att äta mig mätt på båda. Snålt, jag vet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela