Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Ett tips

Publicerad 2012-07-15 09:20:38 i Allmänt, Vikt,

Min kära mor sa att jag borde sätta upp en bild på mig själv. En bild som jag är fet på. Skrev ut en bild och usch vad jag ser ut och jag skäms för detta. Ser inte klok ut med min stora rumpa och magen. Sticker ut på en varsin sida.
 
Jag kommer att höra mig av till kirurgen igen och få remissen till Åbo igen för en GBP. Hoppas på det annars måste jag gå via Hälsocentralen igen och sedan till kirurgen. Nu väger jag mera än jag gjorde då jag först fick det godkänt.
 
Sen skulle jag vilja ha någon avsockringsenhet som kan hjälpa mig att avsockra mig. Usch vad det är svårt när abstinenesen suger tag i ens kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela