Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Ett ögonblick

Publicerad 2012-07-28 18:17:59 i Allmänt,

Trodde jag hade sett slutet på denna blogg för en stund sedan. Gick jag till den vanliga startsidan så kunde jag inte logga in mig men när jag testade m.blogg.se så funkade det kanon och jag är åter med på denna blogg. Jag har nämligen med hjälp av ex-mannen fått Ubuntu installerad på min dator. Skit-windows bara segade ner min dator och hade en massa konstiga fuffens för sig. Anledningen till att jag återvände till Windows var att jag behövde iTunes till min iPod shuffle men den har jag sålt och behöver inte apples grejer längre.
 

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-07-28 21:07:10

jaa, helt sjukt gott! :D kunde ätit mej fet på den maten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela