Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Är godissugen

Publicerad 2012-07-26 16:44:01 i Allmänt, Ätbart,

Jag är så pass godissugen att jag skulle kunna ta cykeln till affären. Vill ha något att tugga på helt enkelt. Eller så har jag en sån stor lust att baka scones igen och äta upp hela kakan i ett nafs. Maten har arit undermålig idag och jag har inte fått i mig speciellt mycket kalorier heller samt att jag gått på en lite längre promenad i eftermiddags.
 
Är också sugen på päron och det har jag såklart inte hemma eller morötter med dipp. Usch det är bara att stå ut med detta tills jag får pengar igen och kan handla lite vettigare saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela