Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Aj mitt knä

Publicerad 2012-07-29 10:10:35 i Smärta,

Fick ju en ny kamera igår. Eller den är väl gammal men ny för mig. Det är ex-mannens gamla, han hade köpt en ny.
 
Men iaf så gick jag ut för att fota lite vid vägkanten och satte mig på huk för att fota. När jag reste mig upp så fick jag skitont under knät. Den är så skarp och gör ont både i vila och rörelse. Jag har ju haft problem med knät ett längre tid men att den gjort så här ont har jag inte varit med om. Den är så skarp som om det blir som ett knivhugg varje gång jag går.
 
Ringde till HC och frågade och standardsvaret är ta lite värkmedicin. Men det hjälper ju bara för stunden men den reparerar inte skadan utan bara förlänge den i och med värkmedicin. Ifall medicin ens hjälper.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela