Joars resa

Vardag, könkorrigering och träning

Tredje dagen i rad

Publicerad 2012-08-01 20:40:23 i Allmänt, Träning,

Tredje dagen i rad som jag får gå från Norrböle och ner till stan eftersom det inte går någon stadsbuss mitt på dagen (sjukt om jag får säga så). Idag var jag tvungen att gå och lämna en räkning som kommit i min brevlåda igår. En räkning som inte blivit betald. Iaf så knatade jag på och på samma sträcka som de tidigare dagarna. Men denna dag ville inte GPS:en funka som den borde göra. Samma sträcka som tidare på 4,95 km visade den idag på 6,5 km. Dessutom stängdes inte musiken av sig vid varje kilometer. Störande. Kommer definitivt att skriva en rapport om detta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joar

Man fångad i fel kropp. Följ min vardag och utredning genom denna blogg.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela